Sain Nealta tälläisen ihanan yllätyksen. Kiitos Nea! Nealla itsellään ihastuttava blogi, että ei ihme miksi on saanut tämän tunnustuksen. Kannattaa käydä kurkkaamassa: Nean elämää, käsitöitä ja trashingiä.

Tähän liittyy myös tehtävä 7 ja 7. Pitää tunnustaa seitsemän asiaa itsestään ja laittaa huomionosoitus eteenpäin seitsemälle! 

Jospa nyt sitten tunnustaisin teille seuraavaa:

1. Olen hurahtanut täysillä Hello Kittyyn, tosin jo tokaluokalla koulussa (siis 70-luvulla). Välillä fanitus oli vähäisempää, koska Suomesta ei saanut mitään Hello Kittyä, mutta nythän on toisin ja sen huomaa meillä käydessään.

2. Haaveilen omavaraistaloudesta ja omasta tuulivoimalasta. Haluan ylämaan lehmän, lampaita ja kanoja. 

3. Pidän korpeista, meillä on niitä tuossa metsässä paljon ja saatan jopa jutella niiden kanssa. Uskokaa tai älkää, ihan vuoropuhelua. Korpit ovat jostain syystä kiinnostuneita minusta ja jäävät katselemaan minua pää kallellaan. (Ajattelevat varmaan, että ihan pimahtanut akka ;) )

4. Sukujuureni ovat Karjalan Räisälässä, tai ainakin osa niistä ja siitä olen todella ylpeä.

5. Olen talvi-ihminen, rakastan lunta ja pakkasta. Pakkasta saa olla ja paljon. Lämmitän takkaa ja juon kaakaota tuijotellen lumoutuneena tulen leimuamista. 

6. Tykkään kovasti hyvästä ruuasta ja se valitettavasti näkyy ihan päällekin.

7. Seitsemän on minulle tosi tärkeä luku. Minulla on seitsemän ihanaa lasta. En lottoa koskaan, koska olen saanut päävoiton jo, enkä usko ihmisen voivan saada päävoittoa kahdesti elämänsä aikana. Täsmennän vielä, että se päävoitto ei siis ole rahaa. Ja olisikohan se mieskulta se Jokeri sitten, kaikki kohdat oikein siinäkin. Enempää en voi toivoa.

Tässäpä tälläiset jutut minusta.

En laita tätä tunnustusta nyt eteenpäin, mutta sen saa napata mukaansa jokainen lukija halutessaan. On tosi vaikea valita kenelle tämän laittaisi, koska niin monilla on niin ihania blogeja ja "tiedonhaluisena" halauaisin lukea teidän kaikkien seitsemän paljastusta.