Tänään on aivan erityinen päivä. Tänään menevät naimisiin Kate ja William. Tänään on syntymäpäiväni ja tänään tuli Salaiselta Neule Ystävältäni paketti. Näistä kivoin juttu on viimeisenä mainittu =)

Niin kaunis paketti odotti minua taas postin hyllyllä... ja entäs mitä löytyi sisältä...

Aivan mahtavia juttuja. Ilahduin aivan hirmuisesti, minulla on todella mahtavan ihana SNY <3

Juhlimista varten: serpentiiniä ja ilmapalloja =)

Kookoshiutaleita, joista taidan tehdä taas noita Boyntypalleroita

Sitten Niiskuneiti -sakset ja värillisiä hakaneuloja (nämä pitää varmaan "köyttää" kiinni neulomistuolini jalkaan, ettei nuoriso vie niitä mennessään)

Aivan mahtavaa: Kassin sangat... olen tosi kauan meinannut ostaa tälläiset, mutta sitten olen ajatellut, että ei... minulla on niin paljon kasseja jo ennestään. Mutta kun rakastan kasseja <3. Nyt minun ei tarvitse tuntea pahaa omaa tuntoa uudesta kassista, koska eihän sitä nyt hyviä sankoja voi jättää käyttämättä ;)

Ja minkä ihanuuden SNYni on löytänyt kirpparilta: BAGS&BACKPACKS kirja!!! Hauskoja ja ihania kassimalleja neulomalla kirjanen täynnä. 

Vyyhti aurinkoisen keltaista teetee Kamena kampavillaa, vaikkapa huiviksi.

Ja pirteä virkkukoukkusen kortti: " Ei kannata miettiä liikaa tai käy särkee päätä". Totta! Olenkohan miettinyt viimeaikoina liikaa, kun päätäni on särkenyt aika useastikin... nyt yritän ottaa rennommin ja sehän käy hyvin vaikka rentouttavan neuleen parissa.

Kiitos ihanasta yllätyksestä SNY! Kiitos onnitteluista ja vapputoivotuksista.

Minna

PS: Siellä ne onnelliset nyt juuri sanoivat tahdon samalla kun tätä kirjoittelin <3