Sain Kisalta tänään tämän ihanan tunnustuksen: Kiitos <3 Tunnustus ilahdutti kovasti.

Tämän tunnustuksen henkeen kuuluu kertoa itsestään 7 faktaa.

Lisäksi tunnustus tulee antaa 15 blogille eteenpäin ja käydä heille ilmoittamassa asiasta.

Seitsemän asian kertominen, faktankaan ei ole vaikeaa, mutta tuo 15 blogin valitseminen on ankara urakka, kun joka puolla on toinen toistaan monipuolisempia ja tyylikkäämpiä blogeja.

Jospa aloitan sillä helpommalla: Niillä faktoilla ja yritän kertoa jotain mitä en ole vielä kertonut:

1. Lempifaktani numerosta seitsemän: Seitsemän on iankaikkisen täydellisyyden symboli, jota käytetään mystisenä taikalukuna. Minulla on seitsemän lasta.

2. Olen koulutukseltani kätilö/sairaanhoitaja, mutta en ole juurikaan ehtinyt ammattiani harrastaa. Niin rakas kuin se olisikin.

3. Olen varmaan aika kummallinen otus kaiken kaikkiaan: vanhin poikani kutsuu minua Mama Bear 'ksi ja nuorin sanoo, että "äiti on hyvä jätkä". Ja kaikki lapseni  tietävät, että äiti on vasta 21 -vuotias ;)

4. Minulla on vastakaarijousi, rakastan jousella ampumista... kunhan olkapääni taas kestää sen harrastuksen.

5. Jos olen neulomatta/tekemättä käsitöitäni vähänkin pidempään (lue kauemmin kuin 1 vrk) alan saada vieroitusoireita, tulen levottomaksi ja ärtyisäksi, enkä saa oikein mitään järkevää aikaan. Tilanne laukeaa heti kun saan istua rauhassa käsitöiden ääressä puolisenkin tuntia. Hätätilanteita varten käsilaukussani on yleensä vähintään virkkuutyö mukana!

6. Tykkään tosi kovin kun minulla käy vieraita, vaikka olen itse hieman laiska lähtemään kyläilemään.

7. Lähden tosi helposti mukaan kaikkiin höpsötyksiin ja haasteisiin; yleensä ensin ilmoittaudun mukaan ja sitten vasta alan miettiä mihin olen ilmoittautunut. Joskus haasteeseen hypyn jälkeen tajuan tilanteen mahdottomuuden, mutta silti aivan jääräpäisesti yritän hoitaa homman kotiin ja ihan itte!!

Ja sitten pitäisi valita ne 15 blogia, joihin laittaisin tunnustuksen eteenpäin:

Laitan nyt muutaman alkuun ja sitten lisäilen sitä mukaa kuin saan päätettyä kenelle laitan tämän! Sopiiko?

Eka tunnustus lähtee Lindalle: lintuli bakar blogiin, laittelin hänelle joskus SLY-ylläreitä ja tykkään kovasti hänen blogistaan.

Toinen tunnustus menee Hannelle: Willasukalle, Villasukan Blogiin. Mahtavia juttuja siellä!

Kolmas menee: Leipuritar -blogiin Ne herkut siellä :p

Neljäs: Pamille Pamin puminat blogiin, käykää katsomassa, niin tiedätte syyn!

Viidennen laitan: Memmulle Memmun tekeleitä... blogiin

Kuudes Rakkaudesta ruokaan blogiin, mahtavia muotopannareita siellä on nytkin tehty.

Huh, tässä nyt alkuun... lisäilen kunhan kramppi kädestä hieman helpottaa :D

: