Eilen kävin hakemassa postista tämän 9 kierroksen viimesen paketin. Niin se vaan on kolme kuukautta mennyt todella nopeasti. Koko aikana en saanut oikein mitään vihiä siitä, kuka ihme minua näillä kivoilla paketeilla yllättää. Vaikka kovasti yritin tiedon muruja kalastella sieltä ja täältä. Mutta nythän se sitten paljastui. Kiitos Kaija!

Pakettini saapuivat KäsilläTehtyä blogista tutulta Kaijalta.

Tammikuun paketin aiheena oli leivonnainen, jonka olin kuvaillut esittelykirjeeseeni, eli mikä leivonnainen olisin. Olisin ollut täytekakku, jossa paljon koristeita, vaaleanpunaisia... koska sellainenhan minä olen :)

Hienosti oli Slyni onnistunut kokoamaan paketin, minulla itselläni on ollut kovasti pään vaivaa oman pakettini kanssa.

Paketista löytyi:

Hempeä kortti

Vaaleanpunaisia servettejä

Kuningatarmaousse -jauhetta :p tästä varmasti pidän ja se on vaaleanpunaista!

Vaaleanpunaista Sallisen marsipaania

Kimalle koristelugeelejä, vaaleanpunaista ja valkoista

Mansikkasuklaarakeita, uusi tuttavuus muuten, varmasti maistuu.

Ja kakun kanssa kelpaa kyllä siemailla tätä Forsman tean Hehkuvaa talviteetä, joka on karpalon ja kinuskin makuista.

 

Kiitos tästä niin ihanasta paketista. Kyllä oli kiva saada Sinulta yllätyksiä, harmi, että tämä oli jo viimeinen. Laitan Sinut blogilistalleni, jotta pääsen siitä nopeasti vierailemaan kivassa blogissasi vastaisuudessakin.

Minna